Przerwa w dostawie wody
30 lipca, 2020Ogłoszenie
4 sierpnia, 2020Wznowienie bezpośredniej obsługi klienta.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Białogardzie informuje, że od dnia 4 sierpnia 2020r (wtorek) otwarte będzie:
Biuro Obsługi Klienta - codziennie w godzinach od 08:00 do 14:00 (przerwa 11:15-11:30)
KASA - codziennie w godzinach od 08:00 do 11:00.
Bezpośrednia obsługa klienta będzie odbywała się zgodnie z niniejszą instrukcją:
1. Klient zgłasza chęć załatwienia sprawy w siedzibie RWiK Sp. z o.o. za pomocą dzwonka.
2. Dostęp petentów do Biura Obsługi Klienta będzie odbywać się pod nadzorem pracownika RWiK Sp. z o.o., który będzie wprowadzać petenta na teren firmy. Petenci wpuszczani będą pojedynczo.
3. Interesanci oczekujący w kolejce przed siedzibą RWiK Sp. z o.o. powinni zachować minimalny odstęp od siebie wynoszący 2m.
4. Klienci obsługiwani w RWiK Sp. z o.o. mają bezwzględny obowiązek noszenia maseczki ochronnej. Klienci bez maseczek ochronnych nie będą obsługiwani.
5. Klienci obsługiwani w RWiK Sp. z o.o. mają bezwzględny obowiązek dezynfekcji rąk w przedsionku. Klienci którzy nie zdezynfekują rąk nie będą obsługiwani.
6. Przed wejściem do siedziby RWiK Sp. z o.o., w przedsionku, każdemu petentowi będzie wykonany pomiar temperatury ciała. Klienci z temperaturą powyżej 37,5*C nie będą obsługiwani.
7. Interesanci załatwiają swoje sprawy w trzech wyznaczonych do tego pomieszczeniach: Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 2), Kasie (okienko na korytarzu) oraz Biurze ds. Windykacji i ds. Umów (pokój nr 4).
8. Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest z zachowaniem zasady, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów oraz osób wykonujących swoją pracę.
9. W korytarzu może przebywać maksymalnie dwóch interesantów łącznie z osobą obsługiwaną w Kasie z wyłączeniem pracowników RWiK Sp. z o.o.
-----------------------------------
Inne formy komunikacji z pracownikami Spółki.
Biuro Obsługi Klienta:
telefon - wszystkie gminy poza Bobolicami: (94) 312 12-30,
telefon - dla Miasta i Gminy Bobolice: (94) 316 76-31,
email: bok@rwik.pl (w temacie proszę wpisać numer odbiorcy z faktury)
Windykacja:
Miasto i Gmina Połczyn Zdrój, Gmina Biesiekierz, Gmina Tychowo, Gmina Rąbino
tel: (94) 311 02-22, kom. 668422554
Miasto i Gmina Białogard, Gmina Bobolice, Gmina Karlino
tel: (94) 311 02-13, kom. 668422554
Umowy:
tel: (94) 312 04-08
Sekretariat:
telefon: (94) 312 -32-15; fax - (94) 312 04-24
email: sekretariat@rwik.pl
Podawanie odczytów wodomierzy:
- poprzez email: odczyty@rwik.pl (proszę w treści wpisać: numer odbiorcy i dokładny adres - miasto, kod pocztowy, ulica z nr domu i lokalu, imię i nazwisko, oraz numer fabryczny wodomierza wraz z jego stanem)
- poprzez formularz na stronie dostępny tutaj
- poprzez iBOK: formularz zgłoszenia dostępny jest po zalogowaniu do systemu iBOK
--------------------------------
Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia naszych Pracowników, Klientów, Partnerów Biznesowych oraz ich rodzin jest sprawą najważniejszą, dlatego dziękujemy Wszystkim Klientom za wyrozumiałość.
Wierzymy, że podejmując przemyślane działania oraz zachowując środki ostrożności i higieny ograniczymy możliwość rozprzestrzeniania się wirusa.